Ang Fortkörningen

Jag blev inte ens stopad men fy fan va nervös jag blev. De stod på en busshållplats precis innan en rondell, Det värkade som att det letade efter någon. För de titta så konstigt på mig. Jag skulle möta upp söta Linda på Macdolnad´s i Kungälv och precis när jag kom fram kom de med blåljus och flög förbi.
Nu sblir det ett besök på ÖF efter det ska jag till AF. Farmor ska ha Emma hela eftermiddagen och sedan ska jag hämta henne i Tuve hemma oss Johans syster. Ikväll ska jag grundmåla Emmas rum. Äntligen går det framåt där inne.

Kommentarer
Postat av: Eedaaa

Sv; ska lägga ut kort sen hur min mobil ser ut så märker ni om det är värt och vänta:)

2011-03-15 @ 12:12:48
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0