Kommentarer svar!

Nu tror du nog jag skojjar med dig, men jag anser inte massage exempelvis är lyx, det är panik för mig!
Det enda jag kan se som lyx, det är att gå på restaurang, men de gör jag 1 gång på 3 år ungefär :)

Sånt du sa du tycker är lyx är inte de för mig, hotelnatt är väl inget speciellt? har bott på hotell några ggr, emn såg de precis som a vara hemma. :)
Men alla resonerar man helt klart olika!

Hotell natt är väl jätte lyxigt. Tycker jag iaf, Tänk att få vakna UTAN att behöva bädda göra frukost och inte städa upp handduken efter duschen. Men sen är du så j*vla bortskämt också som får allt på silverfat så jag förstår att du prioriterar som du gör!


Vardagsmänniska kan man ju vara även om man har det lyx emellanåt .. Folk definierar lyx på så olika vis. Du som är mamma kanske tycker det är lyx att få ha barnvakt en stund så du kan duscha/städa ostört m.m medan lyx för mig är när jag har råd att shoppa en film jag vill ha ;)

Lyx för mig är att bara få mat på bordet varje dag inte alla människor som får det, Tänk och bara ha tak över huvudet eller en säng och ligga i. Bredband varma element och varm vatten mobil dator och få kaffe varje morogn är LYX! Man ska vara glad för det lilla.

Finns folk som sover UT just precis nu när just DU läser detta. Förstår ni hur bra vi har det. Ingen ska vara utan ett hem. Men vissa tar allt för givit allt för lätt.

det största äcklet av alla kan ju inte ta händerna fån k-ken...fem min
Han kanske tycker om sin KUK :-) Har aldrig du tagit på ditt underliv? Om du har gjort det så är du lika äcklig som honom.

Sjukt hur olika man tycker om folk:-) själv klarar jag inte honom. Han är för mycket. Påstår sig ha en gen som gör det rätt och vara otrogen? Helt sjukt! Men han fixar ju helt klart skandaler och det är ju positivt för produktionen:-)

Håller med dig. Han klarar skandaler och är positiv för hela pogramet att ha i huset. Sen får vi ju tänka på att han säkert är en person som vill höras och synas, därför han kör med detta med "otrohets genen" och han har ju jäkligt rätt i att han vinner tjejer på att vara vidrig, Vi tjejer vill ha sådana killar.




Kommentarer
Postat av: Eedaaa

Jag är väl inte bortskämd? Hade jag varit det hade jag inte klagat på mitt liv. Jag får absolut inte allt serverat på silverfat, hade jag fått de hade jag inte klagat:-P men lyx uppfattas olika hos alla:-) jag är glad jag överhuvudtaget har tak över huvudet:-)

2011-04-01 @ 01:15:55
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0