Advents fint!

Hallå hallå!! Eller god kväll!
Jag har tjatat eller frågat Johan nästan hela veckan att han ska bära ner två lådor från vinden med advents sakerna. Men det har nästan alltid kommit saker emellan för honom så det blev aldrig gjort. Jag skulle väl kunna bära ner de själv men jag har i veckan gjort akrylnaglar och är rädd att det går sönder om jag gör något så tugnt själv.
Innan idag sa jag att jag vill ha ner lådorna och han sa i vanlig ordning "Jag gör det sen". Blev så irreterad att jag slängde mig i bilen åkte till Maxi och köpte nya saker så nu har jag helt nya stackar sjärnor.När jag kom hem skratta han åt mig och tyckte jag va så söt som "hämnades" på det sättet :-)
Nu har jag pyntat nästan allt ska bara sätta upp sjärnor här uppe och sedan ska ajg pynta ute med men det spöregnar ute så jag ska ta det till veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0