Hej alla! Jag önskar er allt gott på det n...

Hej alla! Jag önskar er allt gott på det nya året! Nu ska jag berätta för er varför jag valt emmas dagis. Jag är smygrasist som någon sa någon gång till mig. Jag vet mycket väl vad muslim jävlar är kababla till. Ett jävla folk! Hatar muslimer! Och svartskallar som yttnytjar vårat system. Jag hatar att de tror att de kan komma hit och tro att de kan göra va fan de vill. Tro att vi accepterar vad som. De är bråkiga klumpigaoch egoismer som tror att de kan eller rättade sagt vill kunna styra och leda oss normala svenskar. Så som de muslimska män styr ställer och slår deras fruar som just de deras barn. Tragiska sjuka människor. Muslimer är sjuka psykopater! För mig är dessa människor noll och inget. Just därför valde jag ett kyrkligt dagis till emma. Alltså ett kristet dagis med god hjärtade människor. För att slippa svartskallar och annat patrask!


Kommentarer
Postat av: June

Fins svarta kristna folk med. Men forstår vad du mener. Man vill jo bare det besta för ens barn eller hur? Selv funderer jag på om det fins nogot Norsk dagis till lillan ;) puss

2012-01-04 @ 13:58:13
Postat av: Ida aka eedaaa

Jag förstår dig, men som june säger. Det finns såna på kristna dagis med :)

2012-01-06 @ 01:10:22
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag har en liten "rolig" teori som ja kom på här om dagen. Handlar oxå om lite smygrasism fast kanske inte på det sättet som folk tror. Kanske bara min förvridna hjärna som tror att det förhåller sig så. Nästa gång vi pratar me varandra irl ska ja försöka komma i gåg att ventilera den tanken

2012-01-09 @ 16:18:03
Postat av: skitduidet

Verkligen smart inlägg. Om du nånsin skulle få en arbetsgivare nån gång är det ju kanon om det kollas här. Men å andra sidan kanske inte den risken är så stor.., att du skulle få en arbetsgivare menar jag.

2012-01-30 @ 14:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0