Svar på kommentar!!!

Jag har fått en klockren kommentar jag kunde inte sagt det bättre själv!!
Personen som skrivit detta känner jag lite yttligt.Viste inte ens att hon läser min blogg, blev förvånad när hon hade kommentarerat så himla bra.Kunde inte sagt det bättre själv!!!!
Tja allt e ju relativt vad man vill lägga pengar på. Vad kostar det att röka? Hur många tusen kostar inte en mobil. Oavsett om man har kontat kort eller abbonemang. Datorer. Köper en gammal håller ett tag å sen köpa ny. Annan teknik som xbox wii dvd spelare spel till konsollerna dvd filmer kameror.. Det läggs enorma summor på dessa saker. Hade man inte gjort det så hade dom flesta haft råd me sånna väskor om man sparade. Men ha den nyaste bilen värsta nyrenoverade huset värstingdator grym systemkamera alla nya spelkonsoller me alla nya spel värsta mobilen blue ray spelare stor platt tv å ja allt sånt. Det e inte många som har det så. Men att tycka att nån ska ge pengarna till välgörenhet ist för att köpa fina väskor är väl att ta i. Speciellt när vederbörande har mängder me dvd, spelkonsoller, ny mobil, systemkameror, datorer och rökar detta är vederbörandes intresse.Och Helenas intresse råkar vara exlusiva väskor. Och vederbörande håller på att ta körkort. Inget av detta är billigt (Men vederbörande får hjälp av en anhörig att ta körkort). Men ta dom pengarna å skänk dom till välgörenhet själv då ist. Ne man måste se till att städa framför sin egna dörr först.. Tycker denna person att vi alla andra ska strunta i det som kryddar våran vardag å skänka alla våra överblivna pengar till välgörenhet ist. Medans denna person sitter där med dom prylarna som kryddar hennes vardag.


Kommentaren fick jag på inlägget om mina bäbisar!!

Kommentarer
Postat av: Ida aka Eedaaa

Eg borde jag inte ens kommentera.

men jag känner mig hedrad och kränkt på samma gång att ni orkar föra denna mobbning mot mig..

Ja, vaffan, jag röker, ajg har ett wii, ett xbox, en plattv, datorer, systemkamera och en kompaktkamera.



men vem har sagt att jag har köpt allt själv?



Och mitt körkort, är de bättre jag skänker dom pengarna till välgörenhet och inte får körkort?



Seriöst, nu börjar de gå itll överdrift igen..

2012-01-28 @ 22:43:09
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Nä du Ida.Vem har sagt att JAG har köpt mina bäbisar själv? Jag har väl fått pengarna av J som sedan jag köpt bäbisarna för!!!



Ja varför ska du har kortet? skänk pengarna istället,Du säger att jag ska göra det istället för att köpa gucci väskor.Men vet du jag skänker pengar OFTA till välgörenhet plus att jag har fadder barn som jag betalar pengar till VARJE månad!

2012-01-29 @ 14:10:24
URL: http://helenaekberg.blogg.se/
Postat av: Ida aka eedaaa

Är det inte lite skillnad på att skaffa etet körkort än väskor?

2012-01-29 @ 15:57:53
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Helena

beror väl på hur man ser det.Jag har redan körkort och bil så nä jag ser ingen skillad på det.

2012-01-29 @ 21:08:47
URL: http://helenaekberg.blogg.se/
Postat av: Ida aka eedaaa

Så det är okej för siffror o köpa väskor bara för du har körkort?

Men om du inte hade haft körkort. Det är ju oftast bara en engångskostnad med körkort.

Väskor , tvspel, datorer behöver bytas ut:)

2012-01-29 @ 21:50:19
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0