Kalas i Kinna

Ja nu är vi hemma från kalasandet.

Vi åkte först till Pappa drack kaffe och fixa med hans kort i datan. Jag hade köpt ett USB till honom som vi la alla hans bilder på.

Ja just ja. Igår när jag surfa omkring gick den bärbara datan sönder grafikkortet SÖNDER. tur vi har en bärbar till. Så nu har jag suttit och LETAT bloggar och gjort i ordning favoriter. Nu ska jag glo på lite bloggar sen blir det nog sängen, ska upp och jobba i morgon. Men jag vet hur det brukar bli. BARA LITE TILL!!

Johan och Emma sover redan.

Tror jag ska ladda en maskin disk innan jag lägger mig. Skönare att komma upp till i morgon.


Åter kommer

Kommentarer
Postat av: iidaa

men hade du inga kort på datan som gick sönder då?

hade min gått sönder hade min värld rasat samman.. har massvis med både kort och länkar på den :(

2010-08-17 @ 02:07:00
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Helena

Nej jag sparar ALDRIG kort på datan längre. När mina datorer har gett upp förr har jag haft ALLT på datan. Som tur är har jag Johan som ALLTID räddat allt. Jag vet en gång hela hårddisken hade "brunnit" jag grätt och Johan rädda allt.

Nu har jag lärt mig att man ska lägga det på minst tre olika ställen, så jag har lagt allt kort på Johans allt fyra olika hårddiskar plus min data upp och på mitt USB minne. Så jag laddar alltid över korten direkt till USB minnet och sedan till Johans hårddiskar.

2010-08-17 @ 17:04:07
URL: http://helenaekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0