God morgon eller vänta god förmiddag

Nu snart ska jag åka till jobbet.Jobbar till åtta idag. FYYY.

Natten har varit en hemsk natt. jag gick och la mig vid två och innan det kanske vid halv två gav jag Emma en flaska. Men sen ville hon ha en klockan fem också. Vid sex va det super mörkt här, jag hörde muller. Det slog i berget här vi bor. Men åskan kom inte hit. Emma vaknade sen vid nio och fik en flaska igen.
Nu fatta jag varför hon vaknade kl fem.Jag gav henne aldrig gröt igår innan hon la sig hon va gnällig för hon va så varm så jag slängde henne i ett bad sen blev det lite lek och yttligare ett bad till henne till. Så jag hoppa gröten igår.

Nä måste rusa nu!

Jag provar och mbil blogga i dag!

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Tusen tusen tack, det betyder mkt.

2010-07-13 @ 12:01:29
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0