Lite info så folk förstår

Nu ska vi reda upp ett å annat här.

Jag har inte godkännt de kommerntarerna som blev lite stötande eller de kommentarerna som folk har fattat fel i.
Sånu ska jag reda upp lite saker.

För det första är Johan pappa ledig just nu.Han är hemma till mitten av augusti. Det va meningen vi skulle vara hemma ihop och även åka på en resa utomland men det blev aldrig så, Coop ringde och erbjöd mig en hel del jobb i sommar, vilket jag inte kunde tacka nej till. Man vill ju ha fötterna inne där fast jag är mammaledig. Så jag tacka jag till allt jobb. När han prata med mig i telefonen så verkade de som jag inte skull få så mycket jobb. Korta dagar si så där tre dagar i veckan. Det lät okej för min del tyckte jag. En tid senare så ringde han igen och hade gjort iording schemana för sommaren och då lagt mig på mer än hel tid långa dagar ska nu jobba två veckor och vara ledig två. Då mär jag ser detta när jag va där kunnde jag inte med något annat än att tacka ja. Det är ju för fan ett jobb, något som inte växer på träd idag. Nog om det.
Nu när Johan går hemma sköter han om Emma på BÄSTA sättet. Han är en jätte bra pappa. (någon som had frågor och kommentarer på det med) Han lagar mat tills jag kommer hem städar och allt det där ni vet. Men sen finns det ju ändå 2000 saker som jag brukar göra som inte johan gör och det gör jag.

Mitt inlägg om "vad händer med mig" Det fick jag en hel hög med konstiga kommentarer som jag inte riktigt förstår vad ni inte fattar. Jag har så klart inte godkännt dem. Jag känner att jag inte ORKAR jobba just nu. Inte för att inte johan gör något, han gör ju allt hemma. Det är JAG som inte mår bra. Det handlar om MIG och inte att jag ska sätta hårt mot hårt med Johan är så så duktig så.


Sen fick jag en hel hög med MASSA kommentarer på inlägget med att Emma ska sluta äta på natten. Ska örklara det med. Det jag menade va inte att Johan förbjuder mig på det sätter ni läste.
Det BVC sa va att man ska avvänja Emma igenom att försöka att lämna nappen till henne sjunga för henne, det ska ta tre nätter ungeför så vill honom inte ha mera mjölk om natten sen. Jag vill egentligen inte heller ge henne mat om nätterna, jag är så JÄVLA trött på att springa upp om natten för att mata. Så jag vill jätte gärna att hon ska avvänjas. Hon äter ju gröt och bannan kl nio och om hon vaknar vid sju åtta på morgoen och får sin mjälk tycker inte jag alls det är farligt. Många kommenatarer på detta med.

Märks att jag tagit bort lösen och bråkstakarna sen förra bloggen har hittat hit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0