Vilken dag!

Gud vilken dag, va härlig värder. Jag älskar detta!! Jag lever i paradiset.

Har precis kommit hem från jobbet och nu väntar jag på att maten ska bli klar. Tacos idag lätt och gott.


Jag sa till Johan igår och i morse att han skulle byta i sängarna idag. På peka också att han måste tvätta Emmas kudde, det lukar surt efter att hon svettas så om nätterna.Nu när jag kommer hem hade han tagit alla lakan och skit PLUS att han missuppfattat mig och står och tvättar ALLA kuddar nu men inte Emmas kudde =)



Kommentarer
Postat av: Mikael Öhlin

Åh vad gullig han är.

2010-07-12 @ 17:42:53
Postat av: camilla

Ja det e inte alltid lätt, Men det e ju tanken som räknas ;-).... Hm fast personligen så tycker jag att det är på tok för varmt..... Lider mer än njuter. :-)... Men alla e vi ju olika....

kram

2010-07-12 @ 18:39:14
Postat av: iidaa

tyvärr är jag inte villig och hålla med dig om vädret. :(

jag var ute innan i 10 minuter, jag svettades som bara den.. :S har 40 grader på balkongen, så jag är överlycklig för min fläkt :)

va ju bra att J lyssnade idag :D

2010-07-12 @ 19:02:05
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0