Blabbel

Egentiden finns för sällan och när man väl får den så springer tiden iväg. Jag hade tänkt och ta tag i den rena tvätten men det får vänta tills i morgon.
Skiter man i och städa eller snarare och röja upp EN dag ser det ut som en misärlägenhet här. de vill säga skiter jag i disk tvätt eller uppplåckning EN dag får jag dubbelt upp nästa dag. Vilket jag inte pallar. Jag MÅSTE ha det kliniskt rent i köket när jag lägger mig.Mår inte bra dan efter annas det är som att vakna bakis :-)

Jag får krup om jag inte har KOKAT de nappflaskor som är smutisiga. Ännu mera krup om jag inte bytter i sängen en gång i veckan SÅ vidrigt annas.
En nära vän har i flera år sagt att jag kommer att släppa på allt när jag väl får barn HA det gjorde jag inte. Lite kladd på barnstolen vid bordet kan jag väl ha men annas är jag rätt löljig. Emma dregglar ganska mycket och jag klarar inte att inte bytta tröja sjuto gånger på en dag, om jag inte har dreggelduken då förstås.

Bla Bla Bla det va inte detta jag ville säga. Det jag ville skriva om va hur tiden går så jäkla fort på kvällen efter att Emma har somnat. Förra veckan bestämmde jag mig för att jag skulle lägga mig FÖRRE tolv VARJE dag för att orka med på kvällen. Men jag kommer sällan i säng innan TVÅ!

Nu ska jag iaf lägga mig "ska bara" dricka vatten sen bums i säng.

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0