Dagen med stort D

Fredag ja, många kan tycka att den är det bästa dagen på hela den långa veckan, jag hatar helg. Det händer INGET. Ja det blir vad man gör det till. Johan lovade att han skulle komma hem innan kl sex, jag tror på honom när jag ser det. Vet hur det brukar bli. Det blir som vanligt att han dimper in vid kvart i sju.

Det va mamma träff i slottskogen idag men jag somnade på soffan och missa allt. Dumt. Så jag åkte till kläddkällan istället. Kom precis hem TOMHÄNT! jag kom dit och tog en kundvagn och börja plocka till mig en del till Emma och lite saker till mig. Kommer till kassan och ställer mig i kön. UPS PLÅNBOKEN. Jag glömde den hemma. Blir rätt så när man har Emma med sig packar jag ner allt i skötväskan och när jag åker någonstans själv tar jag oh packar ner allt i min väska och jag va på maxi och handla igår själv med min väska. Hade lagt plånboken så fint på byrån i hallen och glömde den där. Så det va bara att plocka tillbaka allt och gå där ifrån och åka hem igen.

Jag ska ta det sista av tvätten nu när ändå Emma sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0