Emmas mat vannor

Jag har som jag har berättat innan börjat och ge gröt på morgonen till Emma. Visa dagar vill hon ha vissa dagar kladdar hon bara om kring och vissa dagar öppnar hon inte ens munnen. Det går lite framåt iallafall. Det kommer att lösa sig med tiden.

En annan sak jag börjat med. Vällig in för natten. Jag har köpt "go natt" välling 6mån som jag blandar med hennes mjölk. 50/50 det får hon på kvällen efter att hon ätit mild havregröt. Började med detta igår kväll och hoppas på att Emma ska sova bättre och INTE vakna varannan timme för att få sin mjölk. Natten som va nu fick hon vällig och gröten kl 20 och sov fram till 1 tänkte att jag ska ta bort det målet klockan 1 så jag provade med nappen men hon stor tjöt tillslut så jag fick gå upp och göra blandningen igen. 50/50 och då sov hon till vid 5 och jag gav då nappen och hon somnade om och vaknade vid 8. Tycker det va en helt okej natt. Nu i kväll så har jag gjort samma sak fast hon fick gröten och välligen vid 9. Ska se hur länge hon sover nu.
Min kropp orkar inte att springa upp varje natt varnnan timme och mata henne. Så jag resunerade med mig själv att ho blir inte mätt på mjölken. Därför köpte vi "go natt" vällingen. Så får vi se om hon blir mättare på detta.

Kännde i förgår att jag TROR en tand är på g. Om man känner på tandköttet där nere på insidan är det något på g där. Men det märker vi snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0