Ikea och Mamma-Träff

Hade det jätte trevligt på IKEA me mammor och bäbisar. Emma blev lite gnällig när vi fikade med hon va väl bara trött. När vi åkkte hem mötes jag av KÖ på E6:an va det inte så farligt det flöt på i ca 50 och Emma skriker där bak, Hon vill bara ha nappen men det går lixom inte att stanna på väg grenen för det. Jag ser jordfallsbron (Mycket vägarbeten just nu omkring 45:an och de har bara ett körfällt öppet på bron) Det är super KÖ och STOP. jag stannar till i eriksdal och ger Emma nappen hon somnar in och jag konsentrerar mig på KÖN. Tar väl si så där 15min på en sträcka av 500m ni förstår ju frustrerande detta är. Hatar detta med 45:an och all om byggnad där. Väl hemma va Emma vaknae till ganska så snart vi kommit in. Men Ikea trippen gick förvånasvärt bra SKÖNT!!!

Kommentarer
Postat av: Tesan

Ja herregud hon skötte sig ju exemplariskt! Det var ju inte mycket gnäll att prata om. Duktig kikka!

2010-06-14 @ 22:16:24
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0