Jag saknar dig!

Camilla, jag gick igenom kort från nyår. Gud vilken nyår! HaHaHa!


Börjar och tänka på hur du och jag kom varandra så nära, Vilken varm person du är. Tänk vad jag och du gick igenom TILLSAMMANS! Hur mycket kaffe har inte jag och du hinkat under alla de nätterna vi bara prata och prata. Trutarna gick varma på oss båda.

Tråkigt att vi int kan sitta om nätterna längre. Det är något som jag hade velat ha som möjlighet. Gud va jag saknar det.

Jag saknar allt vi hade, jag hoppas att någon gång att vi kan få tillbaka den tiden. <3



Kommentarer
Postat av: Camilla

Asg.... Ja jösses vilken tid det va.... När man tänker tillbaka så gör man det med ett leende på läpparna. Vad fick vi allt i från. Vem va det som kom med alla galna ideer. Den ena iden värre än den andra..Å jaaa den tiden var verkligen speciell på alla sätt. Kanske blev den så speciell för att vi gick igenom det vi gjorde tillsammans.....MMM saknar oxå den tiden Kramizz på dig....

2010-06-27 @ 19:48:53
Postat av: Camilla

ps saknar di oxå

2010-06-27 @ 19:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0