Seeeeeeegt

En seg dag idag. Har inget speciellt att göra, jag har tvättat lite och plockat ihop en maskin disk. Emma har inte sovit så bra inatt så hon är seeeeeg idag vill jag lova. Hon sover sover och sover. Himla skönt för Johan ska iväg på fotboll i kväll och hade jag haft en jobbig dag med henne hade det blivit jätte jobbit för ja skulle ta henne i kväll med. Nu kommer detta bli super bra för hon är så lugn och snäll idag.

varför har hon inte sovit bra i natt då? jo hon blir så täppt i näsan om nätterna och en napp och inte kan andas i näsan då är det inte lätt och somna. Gnällig och trött hela natten. Jag fick sova ca 3timmar i natt så jag tycker bara det är skönt att ha det lugnt idag.

Ringde Linda innan idag vid tolv och fråga om jag och Emma fick komma bort, men hon skulle BARA åka till kareby och kika på en bil och sedan höra av sig. Hmm klockan är snart SEX och ingen Linda har hört av sig :-( 


Vi va aldrig på klädkällan igår vi tog en underbar promenad i gamla kungälv istället. Jätte skönt i det sköna vädert som va igår.

Piss väder idag. Nu ska det regna hela veckan hörde jag men det är väl detta som är den svenska sommaren så det är bara att gilla läget. För mig spelar det ingen roll om det regnar eller är solig, jag tycker livet är lika ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0