Tävligar

I dag kan man ha tvävligar i sina bloggar för att fånga mera besökare. Man brukar oftast få ladda upp någon bild som "Länk" i sin blogg till bloggen man tävlar i. Lätt och smidigt.

Men jag vill inte vara med i några tävligar jag tycker det är att raffsa åt sig, vill jag något får jag antigen köpa det själv eller sp får jag bar dröma om det.

Jag vet en blogg tänker inte länka till den, denna människa kan ladda upp fem sex "länkar" "jag tävlar oss bla bla bla om en napp" Tex. Ja menar hur mycket kostar en napp? Tycker det är norpigt.

Men är det någon tvävlig om något större så som en barn vagn skötväska babygym eller nåt dyrare. Då är väl det värt att vara med. 

Ja så tycker jag iallafall.


För övrigt är jag konsult och säljer hud prudukter och smik för ....... Nä tänker inte gör reklam.  Jag har funderat på och ha en tävlig om att vinna något där ifrån. Men måste ju kolla så det är okej för företaget. Men ORKA!! Vi får se hur det bli med det. Jag tog upp dt med min arbetsledare men hon sa att jag skulle prata med kontoret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0