Tom kiss blöja

Igår när vi bada Emma gjorde vi rent hennes tår, ni vet ludd från sockarna, det va en hel hög. Plus att Emma hade fått en hela hög med mitt hå mellan tårna, Johan satt länge och väl och försökte få bort det. Till sist drog han i håret oh upp täkte att de sitter ju fast. Då hade en hel hög at hår snot sig runt hennes stortå och gort att tån hade svulnat upp. Nu har hon en röd ring av skav. Inte konstigt att hon varit grining det sista. Det måste ju ha gjort jätta ont... Stackas Emma. Vi a på BVC i morse och visa upp tån. Hon log.Så nu va det nog inte så farligt som jag trodde.


I morse när jag skulle ta kissblöjan från natten va den TOM på kiss?!? gick upp till sängen igen och märkte att hon kissat i hela sängen istället =)
Hon har varit så varm om nätterna så vi valde igår att hon skulle sova med bara blöja.


Känner just nu att man inte hinner ORKAR blogga. Jag åter kommer när jag hinner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0