Tom

Jag är trött utmatad ledsen stressad tom hjälplös

Jag kan inte förklara hur trött jag är, hur besiken jag är på hela livet. Varför blev mitt liv så här. Vad ville det att jag skulle gjort annelunda så det inte blev så här. Varför känner jag bara lycka när jag är med Johan och Emma. Varför ser jag inte lyckan någon annan stans. Varför känner jag mig så ensam fast jag har ALLT! Eller vänta jag vänder på det.

Jag har ett underbart liv, jag har hus två bilar hund bra ekonomi en underbar dotter och en fantaktik pappa till henne ÄNDÅ ÄR JAG INTE NÖJD. Det händer ofantligt mycket i mitt liv just nu ändå kan jag inte njuta av det och vara nöjd. VARRFÖR!

V har ett nyrenoverat hus ÄNDÅ är jag inte nöjd, jag vill göra om allt, bygga ut badrumet så vi får in ett badkar. Alltså ta bort vägarna till klädgadroben och öppna upp till badrummet. Sen kan vi slänga in ett bubbelbadkar där. Johan ville det med och vi börja räkna på vad det skulle kosta HÖ HÖ HÖ 150,000 då gör en firma ALLT. Bara det att badrummet är nygjort precis.

Sen har vi alla tapeter, jag vill måla om i hela huset.

Köket vill jag ta bort vägen in till v-rummet så det blir en öppen planlösning.

Sen vill jag göra iordning lilla toan, den är den enda som inte är renuverat här.

Sen finns det säkert tiotusen saker till jag vill göra.

Men jag blir säkert inte nöjd för det, jag vill bara ha mer mer mer!!!

Jag har kommit in i en depp perjod igen, det blir jobbigt för hela familjen att jag inte mår bra. Tänker inte gå in på det mera.



Ska tillägga att jag fick en morsdag present av johan igår. En bärsele från baby björn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0