Unga Mödrar

Vilket jävla plågsamt pogram!
Jag har tittat på ett nu på 5:an. Allt handlar om rökning och barn. Jag skakar av skräk! Är det så i vårat kära grandlaand Danmark? Röker man inne utan att BVC reagerar?
Å den ena som skulle sluta och röka i 5:e månanden och resonerar som en lukstolp att inte fostret får i sig något, hon tror BM bara vill skräma henne och tyckte hon skulle sluta. PUCKO!!!

En annan tjej skulle få leva själv i en egen lägenhet och inte på ungdomshemmet. Det första PUCKOT gör har fest med BARNVAKT! STABILT!!!

Nä jag blir rädd, jag grät mig igenom pogramet, jag skakar!!!

Kommentarer
Postat av: Siri

Håller med! Helt sjuka i huvudet!!!

2010-06-16 @ 18:25:20
Postat av: iidaa

Jag såg precis samma avsnitt.. reagerade på det med rökningen... Helt psyko.. Borde inte soc ha märkt det när dom utredde om stödfamiljen på helgerna..

Sen tyvärr såg jag inte hela..

2010-06-17 @ 00:02:53
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0