Min kompis

Nu har jag pratat med Linda i telefonen. Gud va hon pratar! HaHaHa få stop på henne det finns inte. Det bästa med hennes telefonsamtal är att Tiden går så fort. Nu har vi pratat i 45min och när vi la på va det som vi inte fick sagt något tillvarandra. Jag har kännt Linda sen jag börja på coop alltså sen 08 i sep. Men man känner som om vi känt varanda hela livet. Vi har så mycket gemensamt, vi är sjukt kul tillsammans. Hon är min lilla nany till Emma när vi är tillsammans. Hon vill bära byta blöja mata och leka. Så skönt att få lite avlastning när hon kommer.
Saken är den att jag och Linda har möts en annan gång för 100år sen. Men det hade vi ingen aning om när vi träffades på coop. Se visa det sig att Linda va kompis med Robrts bror, Ni som kommer ihåg Robert när jag va tillsammans med honom. Han bodde i Ytterby och flytta hem till mig i Skene. Då mötes vi en gång när vi va i Ytterby. Vi stod och prata en längre stund.Men jag kommer ändå inte ihåg henne. Skumt......





Kommentarer
Postat av: iidaa

Det är som jag när jag är med Liam ;) så fort jag ser honom så är han "min" ;) släpper han inte ur sikte!

2010-05-27 @ 13:59:27
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0