Dag 7 – Min bästa vän.

Jag har drat mig hela dagen för att skriva om denna kategorin.
Min bästa vän? jag har aldrig haft någon BÄSTA van. men jag har många GODA vänner. "Min bästa vän" håller man på med när man är fjortis och luktar kiss.
Mina goda vänner är många. Sen jag flytta till Göteborg har jag träffat många otroligt fina och vackra människor. Linda Siri Elin Mamma-gruppen i Göteborg Kristina Bella daniel och June Och många flera. De är de jag umgås med och är goda vänner till mig. Hemma i Mark har jag också många fina vänner kvar. Sen att vi har glidit isär med många är ju tråkigt men jag håller kontakten med många. De jag vill ha som vänner. Jag skulle säga att de jag vill vara med och de som accepterar mig precis som jag är de är mina GODA vänner resten är bara bekanta!
Sen har jag väl mina favorit kompisar som jag pratar lite extra med. Jag tar ett exempel
När jag och Kristina är med varandra så pratar vi hundar barn och massa praktiska saker. Men om jag träffar Siri och Elin pratar vi om våra små söta bäbisar Max Astrid och Emma. De blir ju mina goda vänner på den fronten. Mycket tips och funderingar. Sen om jag pratar med Linda så pratar vi om vuxna saker. förhållanden vilken väska hon ska köpa eller hur de ska göra med deras dyra alltan. Är det något som hänt måste jag bara ringa Linda och berätta! om tex johan har gjort något helt galet och han tycker han har så rätt och jag tycker han har fel. Då måste man ringa linda och fråga =) Sen att Linda ALLTID tycker som mig det är en annan sak.
Sen har jag ju min familj också. De är också GODA vänner så klart.

Kommentarer
Postat av: eedaaa

Då är jag fjortis och luktar kiss!

för jag har en bästa vän! Och hon är verkligen min bästa vän..

2010-11-22 @ 20:13:19
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Mizca

Man kan väl ha en bästa vän även om man är vuxen?

Man kanske inte använder ordet bästis, men bästa vän är det många som har.



Det är ju liksom en väldigt bra vän som man kan berätta allt för, som finns där och betyder massvis ... en bästa vän.

2010-11-23 @ 11:14:11
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0