Kvälls dravel!

Oj va aktiv jag har varit i bloggen idag NOOOOOOT


Kallt som satan ute men det har blivit en pulk runda med Emma och Tajson för det. Kan ju inte vara ute för länge för Emmas skull hon fryser så om sina röda små kinder. Jag har även fått städat hela nedervåningen PLUS att nu i kväll har jag gjort massa efterrätts burkar till Emma. Äppelkompot och bannan med kivi och melon blandning blev det gött att få bort den "gamla" frukten så jag slapp slänga det om ett par dagar.

I morgon ska det blir primiär för Emmas första kalas, Vi ska på 1års kalas. Astrid fyller 1år och det måste vi ju fira. Packen är inslagen och kläderna är framme =)

Nu ska jag ut och gå kvälls rundan med Tajson, Sen ska jag nog lägga mig.


PS

Gud va man sover lite nu för tiden uppe med tuppen och lägger mig på tok för sen och däremellan är det full rulle dan lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0