BVC



I morse va vi på BVC och vägde och mätte, 9400 och 74 lång. Jag trodde Emma hade tagit 10kgs streket. Men nej då. Efter det åkte vi hem igen och Emma somnade så gott.

Jag håller på och packar för fullt nu när vi ska åka till mamma i morgon. Tycker det är svårt att veta vad man ska ha med sig och så. Jag tar alltid med för mycket saker. Bättre det än att sakna något.
Jag tar med datan så klart, med Telias mobila bredband som ligger här och bara dräller. Så räkna med bloggar fast jag är borta.

Nu ska jag åka och handla lite.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stakas Emma som ska ha en sådan lat mamma!

2010-10-05 @ 00:34:20
Postat av: Fröken hallon

Omg, "Anonym" sitta och klanka ner på folk, hur barnslig är du??

Stackars dig Helena att du får stå ut med en del dumma människor som inte har ngt liv :(

Ren och skär avundsjuka....

2010-10-05 @ 00:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0