Fredags myyyyys!

Jag känner mig super utvilad, jag fick sova till halv ett idag. Johan tog Emma i morse. Så himla skönt. Men nu är han trött och har lagt sig och sova. Han har sovit ett par timmar och jag ska låta han sova så länge han vill. Emma sover middag och jag har haft ett par timmar för mig själv här nu. Jag har duschat och gjort hårinpackning. Jag har klätt på mig, bara blåsa håret och smika mig sen är jag klar.

June Daniel och Emmy kommer och besöker oss ikväll. Vi ska äta äpplepaj. Jag ska snart åka till affären och storhandla inför helgen. Det går ju åt mera mat på kvällen. Massa god frukost och massa godsaker man går och mummsar på hela dagarna. Jag brukar alltid köpa och fylla upp godis skålarna och chipskålarna till helgen. Så mysigt.

Just de, jag har gjort iordning på ute platsen. Alltså trappan upp till dörren, med ljung och ljus. Super mysigt när det är mörkt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0