Fredags Nöje!

Idag har vi varit och kikat på bilar. En polo och en nissan Micra. Vet inte vilket det blir ännu. Vi måste nog SPARA lite mera pengar för bilarna ligger på över hundra tusen båda två. Vi har de pengarna men man måste ha en buffet också. Om det händer något med huset. För er som inte vet vad en buffet är så är det pengar som bara finns där OM det händer något. Alla borde ha en buffert. Det behöver inte vara med pengar eller så. Min pappa säger alltid att buffeten ska räka till en tv:e om tv:en går sönder så är det jäkligt tråkigt om man inte har pengar till en.

Vi har även fått beställt resan till Budapest. Det ska bli grymt kul! Ser värkligen framemot detta. Bilder och film från hotelet vi ska vara på ska jag fixa med i morgon!

En sak till. Emma har flyttat in till sitt rum nu. Hon sover där nu första natten. Alldeles ensam. Vi har lagt Tajsons bäddar där och hoppas på att han är så snäll och sover där med henne. Så i natt sover jag och johan själva i vårat sovrum. Detta känns stort för mig. Att släppa så på Emma. Hon börjar bli stor nu. En sak till om Emma vad som är så sött. Hon fick äta makaroner och falukorv igår själv. Det va när jag va ute igår. Hon håller på och lära sig och tugga på saker. Så idag till middag fick hon Makaroner och köttbullar. Hon är så söt när hon tuggar. Hon fick även sitta och pilla i sig ärtor själv. Så sött. På mellanmålet i dag fick hon smörgås med skinkost på och nyponsoppa. Jag dela smörgåsen i bitar och hon pilla i sig det och tugga, Så sött.

Kan också medela att jag har varit lite låg idag. Alltså spriten gör sig hörd. Hatar att vara bakis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0