Hemma igen!

Jahapps då va det hem ljuva hem. Känns skönt att få duscha i sin egna duscha och sedan få sova i sin egna säng. Mumma!

Nu ska jag berätta vad min egentliga ärende va i mark. Jag har hyrt en lägenhet på snickan. Den lägenheten ska vi bo i när vi är på besök. Det är så krångligt och bökigt att sova oss mamma. Vi tog en trea, kändes bäst så. Rymligt och bra. Nu är kontraktet på skrivet. Johan ville köpt en lägenhet som en investering. Men jag ville hyra så och så fick det bli


Tack alla andra som jag fick komma på besök oss.

Tack Camilla att du tog dig tid till oss fast du ville sova :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Hanna bara en i mängden :'(



Hoppas du hade en trevlig vistelse här i mark.. Måste åter igen säga, F*N vilken snygg lägenhet ni skaffat er.. lika flott som allt annat.. avis ;)

2010-10-08 @ 23:16:06
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Så ni ska betala typ 5000 i månaden för att hyra en lägenhet som bara står där och skräpar utan ibland då ni hälsar på?



Är det inte bättre att lägga 5000 kr i månaden på Rädda barnen, barncancerfonden, Plan International, BRIS och liknande om man ju skiter ut sådana mängder pengar?

2010-10-08 @ 23:21:03
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Fröken hallon

Gött med en lägenhet någon annanstanns att kunna sova borta i!

2010-10-10 @ 19:47:14
Postat av: camilla

gulliga du.... jag blev ju klarvaken när jag hörde att jag skulle få besök av dig ju.....

2010-10-16 @ 14:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0