Hon sover!

God morgon eller ska jag kalla det godför middag? jag har varit uppe sen åtta.


Måste bara berätta om Emma. I en vecka och två dagar nu har hon sovit hela nätterna. Alltså ingen mat på natten nu inte. Bara nappen som ramlar ut ibland.
Jag känner mig utvilad när jag stiger upp om morgonen. Jag ser på Emma att hon också är piggare, hon sover inte alls lika mycket om dagen. Nu går vi åt ljusare tider. Så skönt.


Johan åkte precis till Jobbet. Han hade 38,1 igår kväll. Han fick två alvedon. Jag tyckte han såg piggare ut idag. Han sa att han skulle försöka jobba idag. Annas är det ju bara att gå hem om han inte orkar.

En bajs blöja väntar :-)

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Ja, jag gör ju det.

Hade kanske vart en sak om jag inte tog denna chansen för att istället bara kunna vara hemma, få pengar utan att göra något. Men så vill jag inte ha det! Det känns hemskt. Jag vill kunna handla för MINA arbetade pengar, inte FK´s.

2010-10-27 @ 11:21:20
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Jonna

Gud va skönt för dig!

Tanja sover också bra nu. Hon vill ha nappen 2-3gånger om natten. Hon sover mellan 20-07 vilket gör att jag också lägger mig med henne på kvällen och är som en sol på morgonen!

Så skönt att "baby tiden" är slut

2010-10-27 @ 12:05:07
Postat av: M i z c a

Om du sminkar dig varje dag, gör du allt då, typ primer, foundation, puder, ögonskugga o sådär.. eller bara det vanliga, lite puder o mascara?

2010-10-28 @ 18:24:10
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0