Jag vill ut och resa!

Å va jag vill lämna detta kalla regniga sverige för att bege mig till solen och värmen. Jag vill åka med en hög med kompisar. Jag vill inte ha med varken Emma eller Johan. Jag vill ha en vecka för mig själv. Enbart egentid i en hel vecka gud va härligt!

MEN

Jag lär få åka med både Johan och Emma om jag ska i väg. Ingen egentid. Men det vorre trevligt. Super nice :-)
Måste  ut till någon resebyrå och betälla en resa för jag är blekare än något annat.
En vecka utomlands bör vi ju kunna fixa!

Jag måste ändå komma iväg någonstans SJÄLV. Jag behöver det. Eller vänta som jag brukar säga till Johan JAG MÅSTE! Jag är så sjukt trött på bjas blöjor välligsflaskor och massa kladd. Jag vill vara fri från allt det där en helg. Jag prata med en kompis om att åka på en spa helg. men för mig spelar det inte så stor roll vad vi hittar på bara jag får komma hemifrån en helg. Jag skulle bara kunna sova över oss någon och inte göra ett piss en helg det hade varit grymt skönt.

Jag skulle vilja åka till Stockholm bo på hotell och gå på julmarknaden där som är i gammelstan. Det hade varit trevligt. Det hade varit en super helg för mig!

Vi får se hur detta slutar. Men något ska jag väl komma på!

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Jo, rådjur var det.

2010-10-24 @ 11:50:05
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Hanna

Jo jag håller med om att det är regnigt, men det är ganska mysigt ändå.. :)

Men STHLM är verkligen sevärt, hur många gånger som helst, och tänk om man får spa på det också, då är det dubbel sevärt. ;)

Hoppas det ordnar sig med resor, KRAM HANNA

2010-10-24 @ 22:03:19
Postat av: Anonym

DET VAR HEMSKT VA ALLA KLAGAR!!!!

Helena klagar för att det är regningt...

Hanna klagar till Helena att hon håller med att det är regnigt..

Ida klagar för att hon inte har ett jobb....



Vem är den som ska klaga av dessa tjejer???? eller odjur

2010-10-25 @ 21:20:52
Postat av: mikaela

hej gumman. vore kul om du kom till sthlm så kan vi gå runt i stan och kolla och gå på spa och äta god mat:) vore trevligt. du e alltid välkommen och bo hos mig om du vill:)

2010-10-26 @ 00:34:46
Postat av: IIdaa

Hur kom jag på tal i ditt blogginlägg? "anonym" drog upp mig.. Hmm..

2010-10-26 @ 01:52:53
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anita

Om nu någon tror att jag inte vill gå ut med mitt namn så kan jag berätta att jag glömde.

Och Ida, du kom på tal här just för att du klagar på pengar typ i varje kommentar du lägger hos någon annan, som tex. ex.1 Jo det hade ju inte varit fel om man kunde ha det så, men jag har inga pengar.

ex.2. Jag kan inte köpa någon vinterjacka för jag har inte råd...



Sluta upp med att prata om pengar, det låter så fattigt....

2010-10-26 @ 18:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0