Kvälls inlägg

Go kväll!

Nu har jag packat nästan lagt fram kläder och gjort i ordning för simmingen i morgon innan jag ska åka. Planering gott folk innan man kan åka någonstans.

Vi har även hunnit med ett besök oss Kristina och Janne. Gott kaffe har hon. Hon gjorde en ost paj som va super god. Kul med personer som gör mat från en kokbok. Blir ju så impad. Jag är ganska duktig i köket men vem orkar hålla på!! jag gjorde tacos till middag super gott och enkelt.  Jag tycker om färdig mat. halvfabrikat och burk mat till Emma man ska göra det så behändigt som möjligt för sig. Varför krångla till det när man inte behöver det. Så Emma får bara burk mat. Det är super smidigt.

Jag väntar på att Johan ska komma ner så vi får spela lite kort och umgås lite nu när jag ska åka ikväll.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du ska nog allt få bjuda mig på mat någongång =)

Självklart är det smidigt med "färdig mat" men inte alltid den bästa...

Sålänge emma tycker om det så funkar det!!!=)

2010-10-04 @ 23:04:39
Postat av: Anita

Men hur i all världen kan Hanna sitta och säga så...??

Man ska inte ge barn BURKMAT!! Helst ska dom äta direkt för att få i sig all näring, Det är smidigt!

2010-10-04 @ 23:06:46
Postat av: Anonym

DU ÄR BARA LAAAAAAAAAAAAAT!

2010-10-05 @ 00:30:57
Postat av: iidaa

Anita: Varför sälje dom burkmat om det är "farligt"?

2010-10-06 @ 15:09:37
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: iidaa

Anita: Varför sälje dom burkmat om det är "farligt"?

2010-10-06 @ 15:09:55
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem har sagt att det är farligt?

2010-10-06 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0