Paris resa!

Igår va vi oss June och daniel och hälsa de välkommna hem från Paris. De har varit där på en week and över helgen. De hade köpt grym mycket exlusiva kläder.
Grejen är så här, Junes Kusin är kläd desangner och han hade en fått chansen och få en egen uppvisning av sina kläder. Det va en kläd gala med massa fina kläder. massa kända märken. Så jag kan ju först june att hon inte kunde låta bli och köpa massa kläder till henne. Så det blev en liten visning av kläderna hon köpt och sen visa de kort från galan. Så coolt. Jag ville också åkt med dem dit ner *AVIS*

Kommentarer
Postat av: June

Ja det var riktigt trevligt i Paris. Man må jo passa på och besöka ens Kusin (fetter ;) ). Jag kan jo inget för at enkelte lyckas her i livet med sine drömmar och mål. At det er en slektning till meg jepp vad skal jag si...Jeg har tur (flax) ;)

2010-11-07 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0