Saker ni inte viste om mig!


Nu ska jag berätta saker som ni inte vet om mig. Några kanske blir förvånade och några kanske redan vet det om mig!

Gotta er bäst ni kan! :-)

Jag gå inte utanför dörren utan att smika mig.
Jag har åderbråk på hela benen.
Jag ogillar djur.
Jag byter trosor två gånger om dan.
Jag är tänd på Boris, Ullareds VD.
Jag har ingen mens längre, Den har stannat upp för jag äter så dåligt.
Jag är lat.
Jag betalar inte mina räkningar själv.
Jag hatar chips.

Någon som säkert gottar sig i det hela :-)






Kommentarer
Postat av: birgitta

helt vanlig tjej med andra ord...kram birgitta

2010-10-17 @ 18:17:25
Postat av: Anita

Jo, du äter ju inte godis varje dag som vissa andra

2010-10-17 @ 21:31:02
Postat av: iidaa

Känns som det är någon som har läst min blogg.. ^^, du vet vem jag menar va Helena? :-)

2010-10-17 @ 21:35:12
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anita

Gå inte ut med att du äter godis varje dag, det är inte hälsosamt eller normalt beteende

2010-10-17 @ 22:15:38
Postat av: IIdaa

Men anita, varför kommenterar du inte hos mig istället? Och mitt godisbeteende är att jag är beroende! Inte så himla lätt och bara sluta..

2010-10-17 @ 22:22:09
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anita

och du som har skrivit i din förra blogg att gå ner 50 kilo.. så låter det bra utåt..

Det kallas missbruk..

2010-10-17 @ 22:27:04
Postat av: Anita

och för att inte tala om dig helena..

VADÅ inte betalar dina egna räkningar??

va håller du på med då?

Lever på socialen eller.. skaffa dig jobba för h*lvete

2010-10-17 @ 22:32:25
Postat av: iidaa

Jaha? men kan jag rå för att jag är beroende? jag gör väl allt för att komma över det.. Och om du känt mig så hade du vetat att jag äter MYCKET mindre nu än vad jag någonsin har gjort..

Jag betalar inte heller mian räkningar själv, men det beorr på att jag inte har några räkningar och betala. och skulle ja ha de har jag ingen inkomst ändå!

2010-10-17 @ 22:46:07
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anita

Ditt beroende har du inte koll på märker jag, och att komma och säga att du äter mindre men ändå äter godis så förstår väl vem som helst att man inte går ner i vikt precis. Ftt...



Jasså? du betalar inte själv heller.. Jag trodde du va gammal nog att bo själv, eller har du någon som tar hand om dig :/



SKAFFA JOBB BÅDA 2!!! Tro inte att ni kan leva på andra resten av era sketna liv..

2010-10-17 @ 23:03:48
Postat av: Anna

Men gud va taskig du är Anita.



Jag har följt Helenas blogg länge nu. Men du Anita du tar ju priset.



Man kan ju undra vilket liv du lever? Jag tror du är avis på både Helena och Ida det är därför du håller på och debattera. Brukar vara så.

2010-10-17 @ 23:17:06
Postat av: Anita

Tyvärr Anna så är jag inte "avis" på dessa tjejer..

Kan dom inte bara skaffa ett jobb som vilken annan människa som helst. Här får man stå och slita för att dessa tjejer ska KLAGA över sina liv.

Helena klagar tex över en bilkö i GBG.

Och Ida klagar över att hon inte har några pengar och sedan vill banta ner sig 50 kilo men äter godis varje dag ändå..

Ska man BLOGGA så blogga riktigt.. Och inte blogga att man spelar ett jävla dataspel som man blir ännu mer koko över eller blogga om att man inte går ut utan smink, eller hatar chips.. HALLÅ ELLER

2010-10-17 @ 23:25:28
Postat av: IIdaa

Jag bor hemma och det står jag för.. Jag har inte råd med ett eget boende.. Vill gärna flytta , men ekonomin har inte samma tanke som mig.. Jag söker jobb hela tiden. Men får man inget finns det inget man kan göra kan ju inte direkt skapa mig ett jobb där jag vill jobba ..

2010-10-17 @ 23:26:43
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: IIdaa

Anita, vi bloggar väl om vad vi till i våra bloggar. Det är absolut ingen som tvingar er att läsa det vi bloggar om:-) men du måste väl läsa för att hitta fel.. Funderat på att skaffa dig ett liv själv. Och väljer jag och spela är det Upp till mig. Inte dig.. Du verkar ha ett ganska tråkigt liv ärligt talat..

2010-10-17 @ 23:53:26
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag får väl ha åsikter, eller??

Undra vilka jobb du söker.. det finns ju hur mycke som helst, vården behöver........ eller hur

2010-10-18 @ 17:05:52
Postat av: iidaa

Anita: Ja, vården behöver. jag har redan ringt runt till alla ålderdomshem, men dom kräver utbildning..

2010-10-19 @ 12:52:53
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Nä du Ida nu måste jag komma in och säg en sak. De kräver ingen utbildning alls. Jag jobba inom vården i 2½ år och jag är INTE utbildad.



Ett tips säljar jobb? Det är jätte lätt och få och dess utom brukar de utbilda ny personal. Det brukar stå i annonsen där de söker och visa säljar jobb behöver man inte ens jobbat med det man får det ändå.

2010-10-19 @ 15:36:00
Postat av: IIdaa

Helena: jag ringde runt och alla undrade om jag gått undersköterska utbildningen på gymnasiet. När jag sa nej ville dom inte ha mig. För dom ville ha utbildat folk:s

2010-10-19 @ 18:36:35
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

IDA!!!!!!

Det är sant som Helena säger, jag har ingen utbildning heller och jag fick vara vikarie, och att sätta upp dig som vikarie behöver du ingen speciell utbildning för.... då kan du inte ha ringt ens..

2010-10-19 @ 21:15:25
Postat av: iidaa

Hanna/Helena: seriöst, vad jag än säger så tror ingen på mig..

Dom ville ha utbildning, Min granne jobbade på ett ålderdomshem här i mark.. coh han fick gå för att han inte hade utbildning, fastän han jobbat där i flera år.

2010-10-19 @ 22:13:30
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anita

Ljuga i sin egen blogg skiter jag fullständigt om ni gör, men att ljuga i en annans blogg ser inte så bra ut..

Vem som helst får jobba inom vården om dom inte har prick i polisregistret

2010-10-19 @ 22:25:29
Postat av: IIdaa

Ring själva och sök jobb här. Det har blivit svårare... OM man inte ha erfarenhet och papper från ett annat jobb man skött sig på.. Men anser ni att jag ljuger får det stå för er.. Jag säger bara vad dom sa till mig.. Sen kanske hon ljög för mig, det vet inte jag. Ljuger i sin egen blogg? Vill du specificera?

2010-10-19 @ 22:43:31
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anita

Nej jag bara skriver egna åsikter...

Jag har ringt jag också, och om du anser att dom är strängare i Marks Kommun så borde dom va lika stränga i Göteborgs trakterna med, eller hur?? Konstigt att det bara är där kan jag tycka..

Mina barn har kommit in som vikarie dom också.. Men va jag vet så är dom väldigt glada om dom får på förskolor i marks kommun.. (som vikarie) Ring kommunen och sätt upp dig på det, lovar att det blir positivt för dig.. (om du nu vill jobba)

2010-10-19 @ 22:51:49
Postat av: iidaa

Jag vill inget hellre än att jobba..

Men jag ska ringa, men är skeptisk.. Utbildningn krävs i dagens samhälle. det enda jag har slutfört är grundskolan.. Men jag ska ringa dom..

2010-10-19 @ 22:55:37
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Anita

JA gör det. och där kan jag lova att man inte behöver någon speciell utbildning...

Dom saknar jätte många vikarier

2010-10-19 @ 23:03:37
Postat av: iidaa

Jag ska ringa imorn..



Nu orkar jag inte diskutera längre.. och vill du mig anita så skriv i min blogg..

2010-10-19 @ 23:06:28
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Sisse

Ring kost och städenheten dom brukar vara på jakt efter vikarier också om inte annat skriv upp dig på deras lista så hör dom av sig när nåt dyker upp.. Har fått säga nej till dom flera ggr! Eller omsorgen, bästa jobbet jag har haft!

2010-10-20 @ 07:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0