Tog slag i saken!!!

June ( Ja ni vet min vän som har en dotter som heter Emmy som är BÄSTIS med Emma) hon brukar göra typ all mat själv till Emmy, Hon är ju kock och det är ju Daniel också så det är inte kontstigt att de tycker det är roligt att hålla på med barnmat. Sen kan de ju så bra också. Iaf June och Daniel va ju här härom dan och fika med oss, Hon hade gjort äpplepuré själv med russin i. Tyckte det såg så gott ut att jag va och köpte äpplen idag och har nu gjort äpple puré jag med :-)

I morgon ska jag och Emma möta upp June och Emmy utanför klädkällan. ska bli spännade och shoppa med June och Emmy. Längtar!

Nu ska jag alldeles strax lägga mig. Ska bara vänta på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp det.


Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0