Våran kommande vecka

I morgon börjar en ny vecka.

I morgon bli det ett besök på BVC för vägning. Så spännade och se om Emma blivit nå tungare :-)
På Tisdag ska vi åka till mamma, Jag Emma och ev Tajson ska också följa med oss. Johan ska vara hemma och tjäna pengar som jag ska shopa upp sen. Jag behöver verkligen komma ifrån lite. Johan och jag behöver komma ifrån varandra. Inte för att vi bråkar. Men vi går på varandra här. Jag behöver komma hemifrån. Jag kvävs. Så jag tar med Emma och Tajson för att få lite space från allt. Vi återkommer på Fredag igen. Ska bli trevligt att träffa en del kompisar. Så ni som bor hemma vänta er BESÖK :-) Ska bli så himla roligt att träffa många.

Nu ska jag slänga mig i sängen intill Emma som har sloknat sen många timmar tillbaka.


En liten ska till, jag har lagt upp lite mera länkar till bloggar. Hoppas det va okej för er som jag har länkat till. Länkarna hittar ni dääääääär ----------------->

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en hemsk människa!

2010-10-05 @ 00:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0