ANITA!!

Vem är Anita??

Någon som vet vem denna vidriga människa är?

Hon har skrivit ett sådant vidrigt jävla medelande. Hon har kommenterat innan några kommentarer som jag har valt att inte godkänna.

Hon skriver inget snällt så därför jag valt att inte godkänna dessa kommentarer. Jag tar inte åt mig vad han/hon skriver, Men förut idag kom ett något jag blev riktigt ledsen över!!!

Så Anita vem är du? Vill du mig något kan vi ta det öga mot öga!


I en av kommentaren har du länkat till en blogg som inte verkar vara din. Varför gör du så?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man behöver väl inte säga vem man är...??

Jag är inte vidrig, bara ärlig..

Att komma och snacka om grejer och inte kunna ta kommentarer då borde man inte ha en blogg...

2010-09-21 @ 22:49:16
Postat av: Felicias mamma

Trist när folk inte kan vara ärliga och säga vem dom är när dom lämnar kommentarer i bloggen.

Tycker du människan är läskig så går det alltid att spåra IP eller bara skita i han/hon och fortsätta med ditt bloggande. Låt ingen förstöra det för dig.

Kram!

2010-09-22 @ 00:08:26
URL: http://www.feliciahaman.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Precis..

Strunta i det bara...

Fixa en blogg där du kan godkänna varje kommentar=)

vi hörs

KRAMAR!!

2010-09-22 @ 10:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0