Canada Resa!

Johan ska åka till Canada i början av Okt i 10dagar och jobba. Hur fan ska jag klara detta med Emma? Hur ensamt kommer det inte att bli. Funderar på att vara i Skene ganska mycket så fördriver man tiden ganska mycket plus att man kan få lite hjälp med Emma. Kan ju säkert bo oss mamma och Åke. När Johan berätta att han skulle åka föreslog jag att jag och Emma kan åka med MEN det är kallt där nu och då kanske det inte är så kul och vara där. Men det är ett alternativ. Han jobbar ganska intensivt när han är i väg på jobbresor och det innebär ju att han inte få så mycket tid med oss.
Vi får se hur det bär av.




Kommentarer
Postat av: iidaa

kan inte de bli mysigt och få vara själv med emma då? :)

Tänk om du varit själv, då hade du ju klarat dig :)

2010-09-07 @ 17:13:36
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: sassi

Oj Canada! Klart ni ska ta chansen å bli med! Vad jobbar han med när han får resa så långt?

2010-09-07 @ 20:19:59
Postat av: Felicias mamma

Åk åk åk med! Tänk att få se Canada! Johan får du ju inte se ändå om du inte åker med menar jag så åk med och upplev ngt nytt! :D

2010-09-08 @ 00:53:32
URL: http://www.feliciahaman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0