Förvaring!

Jag måste få mera förvarig eller att NÅGON kommer hem till oss och hjälpeer till med detta. Jag blir tokig av all röra i skåpen och dess utom Emmas kläder som inte får plats längre i henne gaderob. Var ska jag göra av allt? Hon har så jäkla mycket kläder nu. Synd att man inte hinner att använda hälften av det.  Hon behöver en oändligt stor gaderob.
Igår tog jag fram alla vinter kläder ni jackor mössor vantar och halsdukar. Var ska jag göra av det? Nu står det två fula lådor i hallen och väntar på att de som ligger i ska komma på sin plats. Men VAR?

En sak som är säker jag måste ränsa bland våra skor jackor och all skit som redan finns i yttergaderoben, men jag vill inte slänga något jag vill ha kvar det. Jag använder ju typ allt som är där.

Tänk om jag hade fått ett STÖRE hus. Kan ju fan inte bo här, får inte plats.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är alltid PROBLEM med alla dessa kläder.. Det spelar ingen roll hur stort hus man har, eller hur många garderober man har.. Man samlar på sig och får ändå inte plats.. Man får helt enkelt börja slänga eller ge bort kläder...

Killar behöver inte så mycket kläder så rensa johans. haha.. *skoja Johan*

Kram på dig Helena

2010-09-27 @ 22:33:53
Postat av: birgitta

har du inte källare eller vind på huset,där går ju förvara mycket.Annars är det bara att köpa fler garderober....kram birgitta

2010-09-28 @ 13:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0