Stöd och bilstol!

Blev en ganska lugn dag. Emma vaknade halv tio i morse och hade gjort nr 2. Men det gör hon ju varje morgon. Upp bytta och ge gröt. Hon somnade om vid tio. Nu sover hon efter middag. Jag håller på och grejar lite. I natt skura jag hela köket från topp till tå. Jag skulle bara ta och sätta in disken i maskinen och det sluta med att jag skura hela köket. Jag har nu skurat lilla toan här nere. Kakel ventliler rör och andra små ställen.

Om några timmar ska jag och Emma möta upp Johan på Backa plan. Vi ska köpa en bilstol. Jag tycker nästan det är svårare att köpa bilstol än det va att välja vagn. Vagnen väljer man ju lite på hur den ser ut i färger och så. Medans stolen väljer man efter säkerhet. Så känner jag. Jag har val märke,Akta graco blir det. Tycker den ser bäst ut utan att veta.



Kommentarer
Postat av: tina

men varför gör du sånt på nätterna när du har städhjälp 3 ggr. i veckan ?du måste sova ju.

2010-09-16 @ 15:16:00
Postat av: Helena

Tina: För att jag inte har något annat att göra. Jag blir rastlös och måste göra något. Sova får jag göra när jag kan slappna av.

2010-09-16 @ 23:19:55
URL: http://helenaekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0