Ur glad

Det har varit en lång dag.

Tjugo i åtta börja dagen med en bajsblöja. Emma va fortfarande trött som hon fick gå och lägga sig igen medans jag gjorde morgonen själv. jag drack kaffe och fixa i köket packa väskan till simmet.

Vid halv tio vaknade hon igen och yttligare en bajsblöja. Hon fick en bannan och sedan åkte vi på babysimmet.


Emma har aldrig varit så angaskerad som hon va idag. Det va så roligt i dag. Varje gång hon "dök" kom hon upp i min famn och hon börja inte skrika som hon brukar. Fyra gånger "dök" hon två gånger från kanten och två gången grund "dyket"
Hon "simma" omkring och sparka på. Så roligt. Plaska och skratta.

När vi kom hem la jag henne och så sov hon yttligare 2½halv timme vilket hon behövde.


Nu ikväll har vi varit oss June Daniel och Emmy. Det va sängen dax för båda barnen när vi kom. Men Emma skrek och ville minsan inte sova. Vi åt äpple paj och kolla idol sen åkte vi hem nu sover hon. Jag höll henne vaken i bilen hem och när vi kom hem somna hon nästan på stört. SKÖNT!

I morgon ska vi till öppnaförskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0