Våran dag!

God kväll!

Nu är jag på väg in i duschen men tog och fixa med disken innan så är det klart. Har grejat lite med tvätten också nu i kväll. Skönt att få det gjort också.


Idag börja dagen med babysim. Emma är så duktig. Tycker det är så roligt att hålla på med detta så jag har återanmällt Emma till nästa steg nu med. Hon ska bli fisk då. Nu blir hon kraba om jag inte minns fel. Förra kursen va groda. Ja ja nog om det. Efter simmet åkte jag hem direkt hoppa över fikat för Emma va hungrig och trött och jag skulle i väg till backaplan och möta upp June och Emmy. Stress stress och stress. Emma fick sin lunch här hemma och la henne för att hon ville sova. Sen kunde vi äntligen komma iväg.
Vi gick lite i affärer och så. Fick äntligen fatt på en gåstol. Kolla runt lite på overoler och jacka till Emma nu i vinter. Hitta ett sätt med termobyxor och Jacka för 1000 spänn FAN VA DYRT! Men det va snyggt. Didriksson eller va märket heter va det. Finna saker som håller. Vi får se vad det blir innan jag har bestämmt mig. Tycker Kaphal och Lindex har så futtiga saker. Om tex Emma ska åka pulka måste hon ha något varmt. Men sitter hon i vagnen med åkpåse så behöver hon bara en jacka. Så tänker jag.

Har jag berättat att vi fått en ny tv:e? Tror inte det iaf. En 42 tum. grå tv:e. Vi har inte fått upp den på vägen ännu. Blir ju våran egna lilla hjälpreda som får fixa det. Johan otroligt duktiga pappa ska hjälpa oss med det.
Så tv:en vi har här nere i vardags rummet ska upp i vårat sov rum och tjock te:en som står där får väl vi sätt i någon annan vrå.

Nä duschen va det, måste skrubba ansiktet raka benen och göra inpackning! Ni slarar väl inte med inpackning. Det är viktigt att håret får näring och sen stärker det ju håret! Jag skulle inte kunna leva utan inpackning!

God natt!

Kommentarer
Postat av: IIdaa

Jag försök med det där med inpackning, men mitt hår blev som svinto varje gång:-( provat alla sorter, men ingen passade.. Kul med ny tv!

2010-09-15 @ 00:16:58
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag köper bara BRA saker för håret och huden. Skulle inte falla mig in och köpa något från affären med 60% vatten i. Tänk va tvål och duschkräm torkar ut huden med all skit som säljs i affären.

Jag kommer inte ihåg vad schampot balsamet inpackningen heter men det säljs (Orkar inte springa upp) oss frisören. Tvålen och hudlotionen köper jag från ett företag som heter blueminerals och de prudukterna säljer jag själv. Satsa på lite kvalité så funkar det för dig med jag lovar!

2010-09-15 @ 00:22:55
URL: http://helenaekberg.blogg.se/
Postat av: iidaa

min ekonomi tillåter inte att jag köper frisör schampo, just nu har jag inte ens råd o köpa eget schampo, jag tar de som finns..

men de som funkar bäst är sunsilk..

och tvål o sånt kör jag med oriflames, och den funkar kanon :)

Jag har alltid kört med nivea inpackning, de är den som minst torkar ut, men den torkar ändå ut..

2010-09-15 @ 01:39:21
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0