Livsteken från mig!

Nu är Emmas rum klart med målningen och tapeterna är uppe. Bara tavlor som ska upp sen är det klart. Skönt som tusan.
Badrummet och också fått en ny liten uppfrächning, vi har bytt ut en glas vägg (ni vet man han glasblock som man bygger till en vägg) Fy vilket pillande det va innan det blev rakt och snyggt. Nu väntar jag bara på ett bubbelbadkar. Sen är jag nöjd.
Bilarna har fått nya sommar däck också. vi köpte till båda bilarna så de har nya däck båda två. Ska köpa nya vinter djul också men det gör vi inte innan till vinten. Ganska onördigt eller hur =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi vill se kort på rummet ;) iaf jag, som du vet

2011-04-12 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0