God kväll! Här är jag! Jag har varken hunn...

God kväll! Här är jag! Jag har varken hunnit eller haft tid att blogga. När man har barn eller rättade sagt. Jag har emma och hon tar hela min tid och kraft. Klart att jag skulle kunna skit i henne men jag vill vara med henne jag vill leka med henne. Så jag väljer bort datan. Hon kräver tid. Jag är ju mycket heller med henne nu när hon är liten än att sitta vid datan och muppa. Säger som alla andra. Ta vara på småbarnstiden det försvinner så fort. Vet ni om två månader fyller emma två år! Var tog de två åren vägen? Då fattar in vad jag menar. Jag skulle ju berätta om all skit som hänt i sommar. Det får alg en annan gång. Jag har det i bakhuvudet och ska blogga om det när det finns tid. Idag har jag och emma fortsatt våran shopping inför julen. Oj va mycket fint det finns. I morgon ska emma till farmor och farfar i några timmar så jag får städa. Toan både uppe och nere tvättstugan plocka in all tvätt data rummet och mitt sov rum. Just de byta sängkläder också i alla sängarna. Puss och kram! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0