Hallå mitt i natten! Det är andra natten n...

Hallå mitt i natten! Det är andra natten nu som emma sovit dåligt och vaknat helt förstöd. Vaknat och gallskrikigt. Hon drömmer nog tror jag. La henne nu inne hos tajson och johan. Jag passa på att gå ut och röka. Vet in vad jag mötes av! Jo den efterlängtade snö! Det snöar som bara den! Ett vitt täcke har lagt sig över bohus! Äntligen! Som vi har längtat efter detta mirakel! Nu kommer mörkrets tidiga eftermiddagar kännas lite bättre med lite vit ljus på backen. I morgon ska pulkan göra sitt och få fart i det den är bäst på. Jippi vad tacksam jag är för detta vinter täcke som kommit till oss! Nu ska jag försöka somna om igen. Tror inte det kommer att bli några problem för jag är så trött! Godnatt alla där ute i natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0