ARG!!!

Hon bor här i närheten och kommer typ varje kväll och frågar efter honom. Hon vill gå ut och gå med honom och hennes fula hund. Hon säger hela tiden att det är så mycket roligare med sällskap och hon tycker det är så himla k*uk roligt att hennes fula hund tycker om Tajson och de har ju så fruktansvärt kul ihop! En dag i förre veckan knacka hon på och jag öppna hon frågade om Johan va hemma vilket han va men jag sa att jag kunde gå ut med henne istället. GUD VA FÖRVÅNAD HON BLEV!!! vi gick ut en kortis på si så där 15min annas brukar hon villa vara ute i flera timmar med johan och tajson. Johan tycker hon är jobbig. Han vill inte mera. Nu ikväll när hon knacka på sa johan JAG ÄR INTE HEMMA =) jag öppnar och säger att johan är inte hemma och jag kan inte lämna Emma själv. så hon gick sin väg. Det som också stör mig är att hon kommer alltid nästan när Emma har lagt sig för natten och pingar på ringklockan! TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!
Tack för att jag fick kräkas i ett inlägg till!

Kommentarer
Postat av: Mizca

Åh fan, finns det ni som inte ens kan kika på Big Brother.. jag trodde tv11 var en kanal som ingick i de vanliga utbudet. Då förstår jag att du är avis =(

2011-02-26 @ 16:09:12
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0