jag kräks på skiten!

Nu ska jag riiiiiiktig spy i denna inlägg!
Jag stör mig så jävla mycket att vi inte har tve 11. BB sänds där och HELENA vill se detta!! jag är sur för alla tjatar och skriver att de tittar, lite avis på alla. FY jag vill också se!!!!!
Varför räker inte tiden till. VARFÖR. hur ska man få vardagen att gå ihop. Jag är MAMMA HELENA hela tiden aldrig får jag vara bara HELENA. Jag hinner inte, jag orkar inte.
Hur får vi mammor tiden att räka till. hur prioiterar man? jag ställer alltid Emma Tajson och Johan i första rummet. ALLTID, jag vill göra det jag mår bra av att de mår bra. Jag "glömmer" av mig själv. Hur ska jag få tiden att nå dit jag vill.
En fråga också, Litar du så mycket på din hund att du skulle kunna hugga av dig höger armen om den bet något annan eller en anna hund?

Kommentarer
Postat av: Eedaaa

Förstår dig gällande BB, fast jag har kanalen, men inte sett en enda minut:-( det är typ banlyst i detta hem..:-(

2011-02-22 @ 22:50:12
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: Fröken Hallon

du kan ju se avsnitten på datorn, fast en dag efter...adda de bara på FB :)

2011-02-24 @ 19:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0