Förlåt för mina synder!

Julen och nyår är över.
I mellandagarna hände det som inte få hända i ens liv. Iallafall inte i mitt liv. Jag ramla ner i det mörka och trånga hålet. Jag drar och drar hur än jag kämpar mig upp kommer jag ingen vart. Jag mår oerhört dåligt psykiskt. Om jag får resumera de åren jag har kämpat med mig själv och min "trasiga" själ, så va det här det tugnast lasten jag går igenom just nu. Inget är bra verkligen INGET, Noll livsglädje noll känsla, oerhört tungt och jobbigt just nu.
Nå väl om det.
Snö har vi fått, å inte lite heller. Bara sen nyår har det kommit si så där 40cm. Jag älskar snö! Bara jag inte ska ut med bilen. Så får det komma hur mycket det bara vill.Det har TOK snöat hela dagen. Men nu ikväll har det övergått till snöbladat regn blask tö och skit!!! Bajs bajs!!
Emma "fyllde" 11månader nu i veckan, Tänk vad tiden går fort. Nu har hennes första levnads år snart tagit slut och mitt första år som nybliven mamma är snart över.
Emma kan efter 11mån
*Krypa det lärde hon sig 23nov
*klappa händerna (vet inte riktigt när det va men hon va runt10mån)
*Ställa sig upp på knäna mot saker och mot bord
*I Söndags ställde hon sig upp för första gången, hon höll på ett evigt tag och kämpa. Till slut gick det. Sen gjorde hon det aldrig mera, till i tisdags kväll (tror jag det va) då stod hon i sin säng och det gjorde hon i onsdags med. *Men sen att sätta sig från stående är läskigt fortfarande
*Dricka från glas kunde hon från lite förre jul, sen sluta hon upp med det, bara så där?
*Hon är super duktig på att borsta sina tänder, så sött när hon håller på med det där.
*Det lättaste och det roligaste (som hon tycker) är väl ändå att riva fram precis ALLT!!!
*Idag har vi traglagt lite extra med det här att vinka, Ja det går väl si så där.
*Säger man "Var är pappa?" tittar hon i taket efter lampan, jag svarar "Nej, det är ju lampan" frågar igen "var är pappa?"  då skrattar hon. När man frågar "var är Tajson?" tittar hon alltid på golvet, så det kan hon minsan men mamma och pappa nehe då. Kul typer vi är då. NOOOOTQ!!

Kommentarer
Postat av: Tesan

Vad tråkigt att höra att då mår så dåligt :-( Hoppas det blir bättre snart! Kram på dig!

2011-01-06 @ 23:51:17
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: Sassi

Jag rekommenderar verkligen en nätkurs i kognitiv beteendeterapi om du mår dåligt! Det funkade superbra på min ångest och man kan välja inom vilket område man behöver. Och man kan sitta hemma i lugn och ro och läsa och träna när man själv har tid. www.livanda.se. kram

2011-01-07 @ 09:27:40
Postat av: mikaela

Hoppas det löser sig för dig så du mår bättre snart kram

2011-01-07 @ 22:19:32
Postat av: Tesan

Kul att Emma gillade sin hundvalp :-)

2011-01-12 @ 11:33:07
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: M i z c a

Tack för dina frågor .. många roliga sådan.. besvarar dom senare =)

2011-01-12 @ 21:59:19
URL: http://www.mizca.se
Postat av: M i z c a

Nu har jag besvarat dina frågor, finns i bloggen!

2011-01-13 @ 16:37:22
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0