En dag på Liseberg!

Säger bara en sak och samanfattar dagen,FYYYYY FAAAAAAN va folk det va på Liseberg idag. Inte så konstigt kanske semester och dagen-efter-löning. Smart av familjen Köpman att ge oss i väg.


Men vi hitta in iallafall.

Här kommer lite bilder i vanlig ordning
Farfars bilar va en hit.
Så här glad är man i drakbåtarna.
Nu är hon gladare.
Skjta vatten på en boll är riktigt roligt
Sen det här med Kaninerna som ni vet va Emma skogstokig sist av att klappa och krama kaninerna men inte denna gången. Hon va oerhört obstervant och osäker.
Kommer en KANSKE en liten film på Emma med vid kaninerna men isf i kväll.
Nu ska vi åka till någon strand eller något annat kul.Gott folk det är SOL idag, Nu tar vi vara på det!!! Så ut med er nu!

Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Jag har fotat rummet nu när jag äntligen packat upp och är klar.

Skall lägga ut det på bloggen.

badrum delar jag med min granne och pentry likaså.

2011-07-30 @ 21:01:56
URL: http://www.mizca.se
Postat av: siri

Fin Emma är! Max var oxå väldigt skeptisk mot kaninerna. Höll sig på replängds avstånd till det stora gröna sakerna ;-)

2011-07-31 @ 23:21:02
Postat av: Mizca

Svar: Klart man uppskattar när värmen äntligen kommer, men det får vara i måttliga mängder. Jag pallar inte 28 grader och mer som det vart de senaste dagarna. Jag blir sjuk av det och då är det fan i mig inte roligt för fem öre.

Sen är det ju toppen när det är fint väder, solen är framme och det är varmt men då tycker jag 22-23 grader är lagom!



Svenskar gnäller för allting och vi är aldrig nöjda! Det är alltid någonting vi stör oss på eller klagar på, alla gör det. Normalt.

2011-08-03 @ 14:34:41
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Lotta

Kaninerna är nog det bästa med Liseberg tycker lillkillen här hemma. Farfarsbilarna är ju inte dumma de heller... Och nu har jag hittat din blogg :-) /Lotta

2011-08-09 @ 13:20:31
URL: http://tidattskriva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0