Jävla skit!

Jag fick min diagnos förra veckan, alltså för precis en vecka sen. Nu i efter hand när jag vetat om den i en vecka tycker jag mitt liv har blivit värre. Man tänker på det typ hela tiden. Jag ville göra denna utredningen för att veta vad det va för fel,Nu när jag vet känns det betydligt jobbigare. Önskar att jag aldrig fick veta.
Dagarna har gått ut på att förstå mig själv. Lära mig att leva med det. Lära känna mig själv men allt blir bara ett kaos. Denna röra med bara atnken av det blir jag typ störd av.
Allt jag läser på internet om det stämmer ju så bra in på mig. Men ändå kan jag inte hantera värken mitt humör tanker eller mitt inre!

Kommentarer
Postat av: camilla

Det kommer...Låt det ta sin tid. Det måste det göra... Men om ett tag när du tittar bakåt så inser du att du lärt dig en del utan att du själv märkt det... Ta det bara lungt å låt allt ha sin tid...Kramizz

2011-06-20 @ 18:13:08
Postat av: Mizca

Svar: Tack, Helena!

2011-06-21 @ 20:59:10
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0