TRÖTT!

Förlåt för en trist dag med typ NOLL Inlägg. Tiden räker inte till. Orken finns bara för det nödvändiskaste. Men jag har fått gjort en hel del idag ändå. Först vid Lunch hade jag en tid för färging tog colabrun hon färga halva håret allså inte topparna för hon tycke det blir bara färg på färg, OKEJ färga halva året va det ja. 610 spänn för det!! För färg i halva håret!!! SVIN DYRT!! Ska även tillägga att hon har kladdat färg i pannan på mig. SNYGGT!!!
Jag bokade även en klipp och sling tid i slutet av Juli.
Efter det bärde det va på nästa möte och efter det middag och nu ¨är jag typ DÖD trött, det lilla på en dag gör slut på mig. Jag va helt borta i huvudet efter mötet. Va så "trött" på all information så jag brast i gråt! Jätte tönigt men det är min vardag.
Måste ju berätta om Emma med, Nu går hon praktiskt taget hela tiden. Som jag brukar kalla det heltidsgå
Ps i ett annat inlägg ska jag skriva om hur sjuka sömn vannor jag har! Ska även bjuda er på en överrasking för er som följt BB. =)

Kommentarer
Postat av: eedaaa

Sv; Det märker vi i slutet av månaden vad de var som rök.

Men just nu hade jag råd med två tröjor. Känner ine jag vill springa runt med trasiga och gamla uttvättade kläder.

2011-06-08 @ 22:44:25
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: eedaaa

Sv;

Om du såg min garderob skulle du bli rädd. Jag har tröjor kvar sen 97 som är helt uttvättade och trasiga och fransiga, men jag använder dom i brist på annat. bättre det än och frysa.

2011-06-08 @ 22:55:08
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: eedaaa

Sv; Jodå, dom kläderna duger, Men jag drunknar i dom flesta av plaggen.

pga jag har gått ner i vikt under året. Men givetvis använder jag dom kläderna (dom jag kan ha utan att ramla av mig)

2011-06-08 @ 23:27:24
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0