Efterlängtad Helg!!!

Jag ska få besök i helgen av Camilla. Hon kommer redan ikväll! Gud va vi har längtat efter varandra! Detta kommer att bli en sjuk helg! Jag och Camilla blir som barn på nytt när vi ser varandra. Vi pratat i mun på varandra och allt bli bara så galet!
Jag ska visa lite bilder på våra galna saker vi gjort igenom åren.
Camilla ska på fin besök och ville ha med en present. Vi plocka ihop vad vi hitta på vägen!
Det här va en liten DEL av alla roliga saker vi varit med om. Jag tänker inte berätta något om bilderna för bilderna säger allt.
Ida Allansson.Nu när jag gick igenom alla gamla bilderna så är det en sak jag inte fattar. Har vi varit ute TVÅ gånger? Juldagen -06 och en gång till??? Vilken av gångerna spyde du på byxorna? och vilken gång åkte jag ruchkana när vi kom hem igen??? Kommer du ihåg???

Kommentarer
Postat av: camilla

Meeeeen Helena.... Om nån påstår att det e ja som e med på en del bilder så ljuger dom nog... Hahaha men förbannat kul hade vi iaf. Vet inte riktigt vad som fattades där uppe på oss när vi planerade våra upptåg. Ja dom minnena från den tiden lär man inte glömma förren vi blir dementa.... Men en sak kan ja säga.... Vi hade det GRYMT kul under den perioden.... Det vi skapade då kommer alltid att finnas i våra hjärtan.... Å många skratt å hysteriska minnen.....

2012-02-17 @ 14:48:25
Postat av: Hanna

va fin du va helena när du sitter på gunghästen ;)

2012-02-17 @ 18:57:26
Postat av: -eedaaa-

Åh jag minns när ni hade fyllt bilarna med papper ;) synd du inte har kort på när ni körde mig till Varberg o tonade er ;)

2012-02-18 @ 12:28:51
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: -eedaaa-

Såg frågan nu :) va inte det samma kväll? Eller nej förresten vi var ute en gång med Martin och en gång själva va? För

När Martin var med va det jag spydde tror jag. Och när vi var själva åkte du rutchkana. Och krascha byxorna när du ramla in i buskarna ?

2012-02-18 @ 14:43:39
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0