Mitt nya jobb!!!!

Just de har glömt att berätta för er att jag har börjar jobba lite. Jag la ner konsullt jobbet.Jobba hemifrån är bara trist och tråkigt. Det jag saknade va att komma ut och träffa folk ha lunch frukort raster MED folk!!! Fördelen med att jobba hemma va att man kunde lägga upp jobbet som man ville och göra det lite som tyckte och han. Men jag tappa intresset. Sälja jobbet va inte min grej! Ställdes bara för mycket krav på mig om att JAG MÅSTE men satte jobbet i sista rum. Sålde man inget inga pengar alls! Blääää! La man ner massa tid ork och lust så kunde man tjäna hur mycket pengar som helst! men pengar är inte allt det är bara något som underlättar livet. J brukar kalla det "frihet".Alltså pengar ger en frihet. Så jag bytte branch och har nu börjat jobba på ICA Kvantum ett par timmar i veckan det räker för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0